04 January 2011

Foto Eksklusip

Hari yang tak produktif! Dah la bangun lambat. Pukul berapa, hngpa tak payah peduli. Cukuplah sekadar kalau korang ada restoran, mase tu korang dah kalut nk keluarkan juadah makan tengahari buat kastemer. Haha. Tak kisah lah. Bukannye aku ada benda lain yang berpekdah untuk dibuat. Asal aku tak tinggal perkara wajib yang difardhukan dah cukup bagi aku.

Semalam dengar cerita hari pertama sekolah? Eleh buat-buat tanya. Hahaha!! Poyo di situ. Semalam masa aku jalan-jalan kat pasar malam nampak la ramai mak bapak jalan dengan anak-anak dengan uniformnye lagi. Tapi tak jumpa pon yang kecil-kecil, semua yang sekolah menengah ngan budak darjah 4-5-6 macam tu kot. Kalau aku jumpa budak yang kecil kiut miut pendek pendek macam tu memang aku buat muka benci. Haha saja je kasi gentar sikit kat budak budak ni. Hahaha nampak laaa tak de kerja. Beruntung aku masa kecik kecik dulu tak jumpa orang dewasa (dewasa?) macam aku nih.

Masa aku kecik darjah 1, aku fofular. Haha berangan. Mungkin dalam kelas kot sebab aku cerdik. Sungguh. Itu dulu. Geng pula, yang ranker kelas aje. Hahahaha. Macam group dalam drama drama omputih tu je kan. Tapi kitorang okay okay? tak la macam cerita kat tibi yang watak-watak sampingan tu dah la popular, cantik, pandai tapi perangai hodoh gilbab. Aku nak cerita lagi tapi malas doh. Lihat je la gamba nih. Zassssss!!!

muka aku pelik pulak bila dah upload kat sini. kahkahkah. cuba teka mana satukah?

4 comments:

Ryo-chan Inchiban Kakkoi desu said...

ala yg kanan sekali. ingt org dok au?

Stazel // Fieq said...

eleh iffah tak aci! kte kan rakan dari kanak-kanak.

Miss Yaty said...

wah!best nye ada gmbr mase kecikk...hihi ..comey2 semua :)

Stazel // Fieq said...

@ miss yaty
nak carik gamba ni pun susah gile
dok pulun geladah kat lemari :)