02 January 2011

Bandung; Sukses!

Belakangan ini, aku dan family bercuti di Bandung. Hoihh lama dah sebenarnya. Lama sungguh sampai rasa malu nk post dalam blog sebab nampak sgtlah aku dah ketandusan idea mengarang -_- ' . Sinonim la dengan url blog baru aku tu TARRAA (ambil masa tengok header sekarang ). Lihat lihat! Tiada lagi pink dan hello kitty. Penampilan blog baru ni sebenarnya bertujuan untuk menyambut tahun baru, perwatakkan baru serta penampilan baru. Wallawey.

Dalam pada berjalan-jalan, opkos la diselang-selikan dengan shopping. dah nama pon stazel, kaki shopping ah!! Maka aku nk la tayangkan barang-barang yang aku beli walaupon cinonet ja. LET'S BEGIN




hangpa semua gila kain weh nnt bila tgk kain-kain kat sana. Murah+cantik





ni wajib rasa. sedap gileeeee. SEDAP GILE. best of human's invention. ececeh :D
ada lagi tapi penat nk ambik gamba satu satu. ni je dah cukup kann?

2 comments:

Azian Elias said...

Salam kenal dr aunty.

seronok ye ke Bandung. Shoppig sakan.

Stazel // Fieq said...

Salam.. Shopping laa activity yg plg menyeronokkan bile smpai Bandung! haha