27 March 2011

Introducing

This is just another boring entry.


OMAIGOD -o- *nosebleed*


"Siapa lelaki di atas ini??" tanya A seorang remaja yang terer mengelim karipap.
"Ni lahh dia, uljjang or ada yang mengejanya ulzzang !" jawab B yang tak terer mengelim karipap.


intro dialog yang pendek sependek ketinggian aku ! siapa A, siapa B tak usah le dipedulikan. bukan fokus dalam diskusi kita pon. sekarang ni aku nak bercerita mengenai uljjang. ULJJANG? what the fishcake is that??!!


ok, setelah disemak di laman sesawang (rasa pro disitu~) Wikipedia, uljjang ini merupakan gelaran yang diberikan kepada orang yang sangat cantik paras rupanya. takrif cantik ni pula selalunya diberikan kepada 'remaja remaji' yang mempunyai mata yang besar, high nose bridge dan kulit seputih susu. diorang ni jugak fashionable dan sangat lah master bab bab mengambil gambar dan photoshop. ni antara contoh contoh uljjang yang berjaya menempah nama dalam bidang modeling kerana rupa yang dimiliki.










entah ape name diorang ni eh.


cukup le tu kan! penat ghasenye nk muat naik (rasa pro lagi~) gambar gambar ni.


okeh!! so basically dema ni akan upload kan gambar2 dema yang dema rasa cun melecun tahap da bombayehh kat dalam cyworld (fb versi korea kut rasenyee..!hui3!!) ke blog ke atau apa apa je laa untuk tatapan orang ramai. kalau diorang ni cantik dan menjadi favourite netizens, maka secara tidak langsung nya diorang akan menjadi famous secara tiba tiba!! jadi itu lee sedikit sebanyak riwayat hidup seorang uljjang.


tapi jangan laa kite terlalu memuja muja kecantikkan uljjang uljjang ni sampai rasa diri ni rendah diri dan sangat buruk rupa (ala2 drama si cantik dan si buruk rupa!HAHAHAHAHAHAHA). dema ni kadang kadang buat surgery. sebab tu laa cantik semacam! FAKERS!!!!!!!!!!!!!! -emo disitu.harap mklum!-


the end...

1 comment:

BLOGGER said...

kecantikan sebenar bermula dr dalam...hehhe..
senyum,x perlu kata ape2!!!!