20 March 2011

Tak ubah seperti roda

Otak aku tak dpt membuahkan ilham yang banyak sangat sebab perut telah berbunyi dan bergetar. maklum la tak breakfast, mana la nak ada tenaga sangat! tenaga cukup untuk bernafas dan mengerdip mata sahaja. jadi posto kali ni pendek sahaja. harap maklum ya temen temen~

hooiihh terbaik!!! buat santapan mata gua


Beberapa hari lepas, aku didatangi oleh seorang junior. mengadu mengenai keadaan di dalam dorm yang tak berapa nak harmonious. aku tertawa kecil. KAH KAH KAH!!! (nmpk sgt tak ketawa kecil..)



J: aritu Lampu tegur Kusyen pasal duty. pastu dia buat muka nasib Lampu x sedar.

Aku: habis tu korg tak buat pape?

J: belum lagi
bagi ar idea kak fieq
Saya ni baik sgt la takut nk marah org (tak mampu rasa nya nak retype frasa ni ! haha)
aaah pastu kan fieq

Aku: haha
ha pastu2

J: kalau kitorang buat halaqah lepas al-mulk
saya tgh ckp diorg baring je
ada smpai tertidur


Lumrah! dah nama senior tu benda kecik pon boleh terasa. oleh itu, menjadi tugas junior la menjaga tingkah laku dan bicara. so yang penting. kita perlulah berkasih sayang sesama kita...

peace of shit punye nasihat ! hahahahahahaha -lari topik selebat mungkin-

nota: lampu senior, kusyen junior deme

No comments: