24 February 2011

Stazelissocoollike

Sekarang trend IniAnwarHadi meluap luap macam lava nak BURRSST dari volcano. aku rilek. tak minat lar anwar hadi anwar hadi ni. tak dak ciri ciri laki idaman aku langsung. dah la tak cool, tak pandai, tak lawak dan tak dak ciri ciri kemelayuan langsung plak tuh! hampehh. sape je nak minat kat dia? tolong la weh. puh-lease ! ewww. yucks. yuckieee.


.


.


.


.





AKULA!!! hahahahahaha (NOTE : antonimkan ciri ciri tadi)


tapi, setelah aku jumpa Charlie...

charlie kelakar, muka pon ok, nerd, cuma hilang unsur kemelayuan je! takpe takpe, tu aku sendiri boleh bentukkan! sabar ye charlie. nnt u datang malaysia, duduk homestay Hijrah kat alor setar, pastu suruh tuan rumah homestay ajar u sikit2 ye. takpe, slow slow. don't worry. jadi,patutkah aku beralih arah?


charlieissocoollike


entry bajet.. saje nak menggedik sekali sekala!! HAHAHAHAHA jangan jeles you~ aku nak promote charlie ni sebenarnya, walaupon dy ni ah dapat view sejuta lebih, tp takpe la, aku nak promote jugak!

2 comments:

boss said...

haha,,dulu die gila kat anwar hadi,,siap cakap mcm ade crush2 gtu,,bla la ko,,x setia,,BUPEL!!

Stazel // Fieq said...

bile mase aku cakap aku ade crush2 gitu?? tu ko laaa nabilah! HAHAHAHAHAHAHAHA