20 February 2011

Sepatu ballet


Bajet macam aku pi laa pulak extra class menari ballet ni. HAHA. tentu sekali TIDAK!!!

hari khamis lalu, aku dibawa jauh untuk bershopping. bagi aku jauh, bagi iffah tidak sama sekali. mungkin karna aku tidak pernah menjejakkan kaki ke situ jadi bagi aku penantian untuk tiba itu terlalulah lama. atau mungkin juga karna aku tidak berborak dan hanya menikmati pemandangan luar yg samar samar, kabur karna kepantasan pak su membawa mobil berserta hari yang agak gloomy dan foggy. ahh terlalu banyak faktornya !

so bila sampai kat York Factory Outlet, kitorang pon shopping. tempat tu exclusive. branded branded barangnya. jadi hasil untuk hari itu ialah kasut sport sneakers (tak tau nak explen mcm mana). jadi bukanlah kasut ballet yer kawan kawan. saja nak nampak feminin sikit. tarik perhatian penari ballet HAHAHAHAHAHAHA macam le ade~



my shoes. awww his name is NIKE-OLAS. boleh panggil nicholas .




ni kasut ecah. awa rasmi noh. you don't mind rite ? kasut ecah size 4 . tu yang nmpk kecik mcm kaki stunted/dwarf tuh. hahahaha


hmm 1: hati aku tak aman sebenarnya. bila result nak keluar ni. jangan la bagi minggu depan Ya ALLAH !

hmm 2: starbucks coffee bisa membunuh.

No comments: