20 January 2012

Journey 2: The Mysterious Island


itu lah cerita yang aku tengok tadi dengan Izzah dan Aisyah. Cerita ni dipilih kerana ketidakhadiran cerita cerita menarik selain daripada ini. yang ada kebanyakkannya movie cantonese yang tiba tiba banyak yang ditayangkan dek kerana musim tahun baru cina ni.

Pada awalnya, aku tak tau pon sapa yang berlakon cerita tu. selalunya sebelum memilih filem yang mahu ditonton aku akan mengkaji dahulu sinopsis serta barisan pelakonnya, bukan apa, bio le tak mengeluh panjang lepas keluar daripada wayang akibat rasa kerugian yang teramat sangat. tapi hari ni, aku tak buat macam tu. pergi je la jah~

Kami pon pi laa alamanda, yakni sumber enterteymen terdekat. pukul 4.30 cerita pon bermula. first2 aku rasa cerita ni best. lawak. memang gelak tak hengat laa kan, tup tap keluar vannessa hudgens. terkejut aku~ ala ala mini heart attack. kalau laa aku tau dy heroin, memang aku tak tengok dah cerita tu. nak cerita kenapa aku tak suka dy rasanya tak perlu laa kot kan. nak taip pon malas. hahahahahahahhaa *malas thp kronik


hangpa jangan laa tanya, Journey 1 pernah keluo ke, sbb aku pon tak tahuuuu

Cerita ni mengisahkan Sean, dapat signal code yang bgtau kewujudan sebuah pulau mysterious yang dy pernah baca dalam buku buku cerita. dy tekad nak pergi sebab dy yakin atuk dy yang dah lama hilang yang hantar signal tu. Sean dgn Hank (the rock), ayah tiri dy pergi la dekat pulau tu. dari situ laa start pengembaraan diorang.

tapi masa tengah tunggu cerita ni start, kan ada iklan iklan yang dy paparkan nak bgtau movies apa yang nak keluar in the future kan, aku tengok satu trailer ni macam best gila je. nak tengoooookkkkkkk!! nak nok!!


kan macam best kan. ayuh angguk tanda setuju!

No comments: