10 January 2012

Diari hari ni

jamuan nk pindah. that's my sister and mum.

Dear diary, today the weather was quite gloomy and my scarf doesn't shaped well. my starch that i sprayed earlier on had been hydrolysed due to the humid weather this morning... i looked terrible..
hamboi, bajet nk ckp omputih kau Senah

aku ni kan, mungkin kurang hormon kot. ke pintu hati tak terbuka pon boleh jadi kebarangkalian juga. cerita nya begini, sekarang ni kawan kawan semua semangat dan ceria ke class. manakan tidak, mereka punya orang yang mereka suka. yakni orang yang mereka admire secara senyap senyap dan tak ketinggalan secara terang terangan juga ada.

sungguh aku cemburu. (uweyhh awat ayat aku skema ni!!)
ye laa, time aku berjalan jalan bersama mereka, contohnya ke koperasi, tiba tiba rezeki tuhan nak bagi, terserempak dengan sang arjuna pujaan hati (okay tak boleh blah). excited bukan kepalang lagi mereka. aku hanya tersenyum comel. untunglaaa <- getusku dalam hati HAHAHAHAH

sem 2 ni, aku lagi laa malas nak bersiap lawa lawa pergi kuliah. mungkin perkataan lawa tu patut ditukar kepada kemas kot? let me rephrase it. sem 2 ni, aku lagi laa malas nak bersiap kemas kemas pergi kuliah. tudung tak jadi sebab tak iron, baju tak iron, tudung bawal hitam memanjang. pashmina aku buat alas kerusi dah sekarang, malas benor ghasenye nak bersiap sakan. itu lah yg terjadi sekiranya tiada pendorong untuk ke kelas. sobs.

kadang kadang tu, aku bajet lah jugak kengkonon suka dekat tah mana mana budak tah. saja nak join the group tapi dalam hati tak heran pon kat laki tu. haha. nak pupuk perasaan tu pon tak boleh. mungkin Allah sedang melindungi hati aku kot. Alhamdulillah...


2 comments:

PIKON GHAZALI said...

ahaha! same la! kite pn bkn gosok baju ngn tdung pegi kls pn. smpai org komen2 pn pui ku biarkan sajaaaa. bkn nk mng award gosokan baju tbaik mingguan pun

Stazel // Fieq said...

HAHAHAHAHAHAHA pabila kemalasan merajai diri, itulah yg terjadi yaa pokon!! rasa bahagia ada geng cenggini... sobsss :')