21 November 2013

Aku 20 and matured

Pernah tak korang rasa perubahan dari seorang yg dianggap budak kecil ke budak besar (bukan fizikal le). Aku baru je rasa sebenarnya. haha. agak lambat. entahentah dah bukan fisiologis.

Tapi bila difikirkan balik, tahtah aku perasan je dah besar. dulu aku pelik bila kawan kawan bagi alasan tak nak mintak duit dekat mak bapak sebab tak nak menyusahkan diorang, sebab aku rasa memang diorang patut jaga kita. nafkah kennn. hehe.

Sampai sekarang pon aku tanpa segan meminta sebenarnya. tengok tu, part mana yang aku rasa perubahannya entah kalau macam ni je gayanya.

Cuma nya aku rasa aku dah besar sedikit bila aku boleh bagi nasihat dekat mak aku. kiranya, mak aku dah boleh menerima judgement aku. tu antaranya lah. nak bagi contoh lain, aku lupa. ataupun mungkin dah tak wujud contoh lain tu. hahaha

Apa motif post ni?

Mungkin motifnya agar korang mengenal aku yang sebenarnya langsung tak matang lagi.

No comments: