30 October 2013

Exam week

tajuk tak boleh nak boring lagi ke?? haiyaaa


ni mase dekat uss riteww

aku sekarang tengah melarikan diri daripada baca buku. bukan ape, otak aku penat. nak la rehat jap, bersembang dengan korang semua. esok dah la exam mde iaitu antara yang tersusah la jugak.

esok aku tak tau la adakah aku dapat jawab dengan elok ke tak. sebab mde ni banyak sangat nak kene baca. memang susah, unless kalau aku dah prepare dari awal, which in my case, NOT.

hmm pape pon, aku tak sabar nak habis exam ni haa. nak jalan jalan bandung! tu je le portnye, macam dah takde tempat lain, tapi ape salahnye ye dak. sebulan sekali je pon. dalam masa yang sama, aku rasa tak sabar nak habiskan bayar duit rumah, so that aku boleh la berbelanja tak ketat sangat. ada banyak benda yang aku nak beli macam kain dekat paba, beg sesume tapi limited la pulak.

apa lagi aku nak cakap eh? cukup la kot, cuma before tu, aku nak share satu lagu yang aku sukeeee.


okbai


No comments: