16 April 2011

Manyak sombong woo


Assalamualaikum semuaaaaa!

This is my bestfriend Tenma chan from School Rumble! she is soo funnieh!
omg i'm such a loser -.- dang it!!


disini selain memperkenalkan rakan virtual aku, aku juga ingin menyatakan rasa sedih yang teramat sangat kerana salam ku tidak disambut oleh kebanyakan pengunjung yang datang ke blog ni. aku ingat kan nak la berkenalan dengan pengunjung pengunjung blog yang 'humble' (muahahaha) ni, tapi apakan daya. views nya melebihi comment yang ciput. apa apa pon toce yang tak terhingga kepada dayang Nur Hidayah, dayang Shahirah dan dayang Iffah-chan yang sudi meninggalkan sepatah dua kata kepada Puteri Stazel di bahagian ruangan komen entri sebelum ini. jasamu dikenang kenang, di kening kening dan di canang canang sepanjang zaman! *bajet sungguh! HAHAHAHA

bajet emo sahaja. tak pe haih. tu hanya entri experiment. aku dah maafkan korang!!! *baiknyaaa HAHAHA



okay, so today i bought this cd (yeah cd not dvd~) and i was about to watch it this petang, but then there was a black-out from 3 pm till 7 pm. jadinya, esok aja sih gw nontonnya! nantikan review movie ini!!! hihihi






2 comments:

Shahirah Zainol said...

weh movie nih sumpah besssssst!
and and terharu i jadik dayang auwwW :P

Stazel // Fieq said...

baru slesai tgk smalam ! fuhh mind blow