10 December 2010

Activities


Ye, sungguh ramai yg telah memandang rendah terhadap impian dan cita-cita yang telah aku tanam sebelum tamat Sijil Pelajaran Malaysia lagi iaitu, memasak! ahahah aku pon nak tergelak sorang sorang bila bace balik ayat ni. hahahaha sekali lagi ok dah.

Buat korang yang selalu menghabiskan masa dengan membaca blog aku yang tak berpekdah ni, semestinya korang dah tau kan keupayaan aku dalam sektor memasak ni? Tengok sahaja post-post sebelum ini yang menunjukkan aku meItalicmasak nugget ayamas! Usha sahajalah hasilnya!! Bukan perfect dan megnifisen kah?? Ayuh, kata jujur.

Sebenarnya, ada cerita disebalik cemuhan yang dilemparkan oleh kawan-kawan aku tu. Takkan la diorang tak semena-mena tak menyokong aku pulak. Kata kawan. Semuanya bermula selepas aku menyuarakan hasrat aku untuk mebuat bussiness cupcake untuk mendapat sedikit imbuhan sepanjang cuti sekolah ni. hahaha nak kerja malas. Kalau boleh memang tak nk tinggal rumah (atau lebih specific laptop!). Desperate nak duit punya psl, keluar idea bukan bukan.

this will be the future!! mwwaahahhaha!!

Selain tu, aku juga berhasrat untuk memasak. ye memasak. Memasak masakan tradisional yang membuatkan mak mertua berasa kagum melihat skill di dapur. Uahh. hehee:p

2 comments:

PIKON GHAZALI said...

esk kte msokkn rsepi bru, tgk! salin yerr bgne utk air tgn mnjamu mk mertue haha

Stazel // Fieq said...

wauu, resepi ape pokon?