13 December 2010

Hari Pelik Sedunia

ke hanya aku je...

peristiwa pelik hari ni mengatasi kepelikan yang paling pelik. sungguh pelik jika nak dibandingkan dengan cerita indon dunia khayalan dunia impian.

fairy tales Pictures, Images and Photos

benda pelik pertama; mak cik dekat restoran Anjung tiba2 hooked up aku dgn pekerja kat situ. kata dia ada org nak num fon. minta maaf makcik. aku tak suka dijodohkan macam ni. aku geleng tanda tak setuju.

benda pelik kedua; insan mane tah kol aku nak cakap ngan azizul. aku ingatkan stazel. nasib baik aku tak kate " ye ko nak ape ah??" sbb mungkin dia rase pelik kenapa azizul yang dia kenal dah tukar suara gadis.

benda pelik ketiga; ade org hantar mesej mengajak kawan dia jumpe. yang sangat pelik itu ialah nama kawan dia Enjoy. gilak ah. aku sempat bertanya sapa gerangan yang dah salah hantar mesej ni. nama beliau ialah che mat.nama pelik aje. apa masalah masyarakat sekarang ni.

benda pelik keempat; tiada dah

hmm sedih. ada orang bgtau yang mungkin aku tak sempat kahwin lantas tak sempat lah aku jumpe jodoh aku yang handsome, baik, kuat pegangan agama, ciri-ciri kemelayuan yang tinggi dan mencintai aku tu. sedih T-T

2 comments:

pikon cukis said...

hahaha spe ckp kmu x smpat nk kawen? adoiii

Stazel // Fieq said...

kawan kte. dy kate dah nak khiamat ni, konpem ta sempat kawin. baik bertaubat nnt dpt bidadari. masalahnye kte ni pompuan. dy laki x pe ah! hahahahahahaha