04 June 2014

Baru lepas SOOCA

Alhamdulillahi rabbil alamiin.

Sesungguhnya usaha kita sekadar usaha. rezeki datang dari Allah

Ok, hangpa semua mesti confiuskan kekalutan yang dicetuskan akibat sooca ni? apa sooca ni sebenarnya. kenapa aku acapkali menyebutnya pun. haa. dia oral test dimana ada beberapa case yang dah dipelajari ditutor akan dijadikan topik untuk present depan doctor. and the time given to prepare what we are going to say is only 30 minutes. time to elaborate your basic science is another 20 minutes. memang kalut kome.

Alhamdulillah dengar cerita semua budak batch aku lulus. lulus tu dah pon merupakan nikmat sementara yang Allah kurniakan. tak dapat A pon, for me dah okay :) hehe

Apa yang aku nak sampaikan untuk korang yang membace (entah ade ke tak) and for myself is that jangan sesekali kita putus asa dengan rahmat Allah. nanti kita tergolong dalam golongan hamba hambanya yang sesat. wuuu. ujian tu akan datang dan kita sebagai hamba kena redha menempuhi ujian tu. boleh ke kita cakap tak nak? setelah banyak sangat nikmat yang Allah berikan. malu.

Erm, esok ada ujian lagi. CRP pulak tu, yang menariknyew lecture takde, boleh pulak dy bagi exam. haihh aku tak faham keadaan iniiii!

aww kenangan angatt


And when adversity touches man, he calls upon Us; then when We bestow on him a favor from Us, he says, "I have only been given it because of [my] knowledge." Rather, it is a trial, but most of them do not know. 39:49 AlQuran

No comments: