04 December 2013

Hari hari aku

Sekarang ni aku busy sikit. tak suka la. packed sangat, tapi aku tak boleh nak merungut (walaupun ni dah pon dikira merungut, Allah..) 

dalam duk busy pon, sempat je nak update blog. ape kes bro. bukan ape, tahun ni punye post sikit benor, sementara 2013 ni still ada saki baki beberapa hari, aku akan cuba laa post seberapa banyak yang mungkin.

sekarang ni aku dah start jogging. tapi disebabkan busy, kadang kadang seminggu cuma 2 kali je. tak sampai pon 3. cuma kalau aku free sikit, dapat le 3 kali seminggu. jogging dekat unpad tu boleh tahan menguji. dy punya bukit tu buat muscle kaki overwork. silap silap bina otot pula. padahal nak bakar lemak! 

kalau nak jogging tu aku suka pergi awal. kalau boleh, 5.50 pagi dah gerak dari rumah dan naik angkut. so dalam 6 pagi tu dah sampai unpad. walaupun aku terpaksa berkorban 4 ribu untuk naik angkut pergi balik mulana, tapi aku sanggup. tak nak la jogging dekat mulana. bosan. bukit dy lagi cerun woo.

cantik taaaak. ni dekat area faculty pharmacy kot ni. hmm.

kadang kadang aku jogging hari yang ade kelas, which is hari rabu. lepas tu pergi mandi dekat sukaw (rumah nad) sebab nak jimat duit angkut. hahaha dasarrr.

sebenarnya, kalau kita tak nak, macam macam je halangan kite. ade kelas lah, banyak kerja lah. cuma nak ke tak nak je. 

saja nak ambik gambar kenangan dkt block twinning :)


No comments: