27 July 2012

Frustrated while praying taraweeh

Salam Ramadhan everyone! hari ni dah 7 Ramadhan ke eh? Sebab kalau 8 Ramadhan, itu maknenye birthday aku dah tiba! yaaaaayyy. Homaii maknenye aku dah 20! ciss.

Ahh gasaklah, nak feeling mude forever senang je. beli je laa cadar Dora the Explorer ke, set pinggan mangkuk plastic Barbie ke, itu sudah memadai.

Berbalik kepada tajuk entri kali ini, aku rasa tertekan bila solat terawih baru baru ni. peristiwa yang buat aku tertekan ni tak kelihatan di matriks mahupun di Samura dulu. Hgpa boleh teka tak ape dy? takpe aku jawab sendiri persoalan aku! yakni makcik makcik yang tak nak rapatkan saf time solat. aku dah suruh rapat *dengan adab yang sopan* tapi makcik makcik still taknak berganjak. hal ini telah membuatkan aku menjadi tidak khusyuk ketika bersolat.


tadi pula, selepas selesai sahaja aku solat ishak berjemaah, mak cik sebelah aku plak complain suruh aku jangan rapat sangat sebab nanti tak muat nak duduk masa tahiyyat. *facepalm*
Actually aku tak himpit langsung okay, dan makcik punya space yang mencukupi untuk duduk tahiyat, makcik duduk je nanti saya ejas sendiri untuk keselasaan solat kita semua (sebab aku duk hujung!). aku kira kira, aku hanya mengenakan daya sebanyak 2N sahaja keatas makcik (N = newton). tak himpit ponnn. wuuuuuu.

enough about me, how's your taraweeh? lain kali aku bercerita lg, nnt hangpa bosan. okay, tadi aku sempat laa bukak group dekat facebook and I discover a lots of funny stuff. it is better than 9gag wokeyyh (baca dengan nada sengau).



hahahaha this one is so true!!

this is exactly like me. hence, can barely open eyes when eating.


sekian, wassalam..

No comments: