17 November 2012

Apa aku pikir

Assalamualaikum kome. Lame kan tak update? Alaa bukannya orang kisah pon, tah tah blog ni cuma monolog aku je *tacing

Tapi takpe, aku boleh convertkan blog ni jadi macam diari. Senang la aku nak keep track benda yang berlaku sebab aku ni bukannya ada photographic memory, benda jadi semalam pon aku tak ingat! HAHAAHAHAHA *perlu makan kurma dan madu

So sekarang ni aku nak cerita benda yang paling hampir berlaku iaitu Program Hold My Hand. Alah boring nyee. yep. Tapi sebab aku rasa menarik, korang takde pilihan lain kecuali baca or ekzit. hohohoo. Dari bulan 10 lagi program ni dah berjalan, tapi hari ahad ni baru tarikh perlaksanaan dia berlangsung. Semalam aku sibuk cat dinding dekat sebelah masjid at-tin pastu cat bilik wudhuk. Saje je nak teman Razima~ Best. Lepas tu makan dekat MD and terus pergi survey rumah Maulana yang aku dah cop dari senior 3rd year. Deme semua baik-baik. Terharu you. Aku lupa nak ambik gambar rumah tu tapi agak cekik darah oh harga dy. Nak kaut untung je lebih. Aku tak paham kenapa orang boleh jadi semakin tamak bila Allah dah kurniakan nikmat yang mencukupi? Mana lebih penting, tanggapan orang terhadap kita ke keuntungan harta yang boleh habis bila bila masa? Sedangkan tanggapan orang terhadap kita tu akan berkekalan selagi orang tu masih ingat.


 Ni har khamis hari tu

Haihh. Pastu hari ni pula ada kerja gotong royong dekat desa tu. Mai mai punya lah panas terik. Dalam sekelip mata je hujan lebat mencurah curah ke daun keladi yaw! Penat dan kotor kot lecah sana sini. Ada budak kecik ni lagi selamba, buat slide dalam keadaan berbogel. Hahahaha lawak sungguh.


elok je teghang.. tup tap petang teghuih hujan :(

bagi kupon 

So esok pulak ada kelas UKM pukul 8 pagi untuk program hold my hand ni pulak. Aku penat sebenarnya. Tapi aku tau bukan aku sorang je yang penat, ramai lagi yang tak larat dengan senam robiknye, dengan report laa, kira jam kredit laa and macam macam lagi. Apa excuse aku?



Waahhh awat aku rasa aku dah matang ni?? Fuhh.

No comments: