16 March 2012

John Carter of Basoom


ho yeaaaaah, tadi aku dan ecoh pergi tengok movie dekat lemanda. biasa laa, sebelum pulang ke tanah darul aman, kita kena lah menggunakan masa yang ada seOPTIMA yang mungkin demi tidak menimbulkan sesalan dikemudian hari. itu yang kami pi balun movie kat alamanda tuh. (rumah kedua kami)

kami tengok ceghite John Carter of Mars!

cerita John Carter ni macam nih, John Carter ni askar rasanya tapi dia dah bersara laa. so sekarang kerja dia ialah mencari gua emas ni tapi ramai yang rasa dia ni gila sebab cari gua yang tak wujud. satu hari masa dia tengah melarikan diri daripada diburu, dia masuk dalam satu gua ni. rupa rupanya tu laa gua emas tuh!!! tapi tah dari mana ada satu makhluk ni 'Therns' tiba tiba attack dia. dia pon acu pistol dan BAAAAAAAAANGG. maka matilah ia. John Carter ni nampak dekat tangan Therns tu ada madalion biru, dia pon ambik laa nak tengok. tup tap dia sesedar je dia dah dekat tempat lain dengan makhluk makhluk pelik seperti dekat dalam poster tu. haaa aku malas nak story panjang, hangpa pi laa tengok (alasan tak nak cerita padahal dah lupa jalan cerita tu HAHAHAHAHAA! typical me -.-).

Meskipun movie ni movie disney, tapi jangan la dok pandang sekerat mata. best woo. kalau korang butter kaya raya, tengok laa yang 3D punya! tadi kami tengok yang 2D je.

No comments: