24 December 2011

Hear me out Santa Claus!

aku ni, lepas satu barang nak barang lain pulak. ape nak jadi najwa oii. hang ingat hang kaya sangat ke najwa. hang pikiaq hang tadah tangan sikit teghuih org nk huloq duit sekepal dua ka? aku ni duit dalam tabung haji dah tinggal sedikit dek pergi ke UK suatu masa dolu. yaa people. i use my own money! mama ada laa tambah sikit, tapi pokok pangkalnye, duit AKU yg amat kucintai tuuu turut dikorbankan!!! i'm so sorry sayang ku *setitis mutiara berguguran jatuh ke bumi

waaahhh gitewww. adakah ini kesan pembacaan novel yang berpanjangan? wohoooo! kayak seorang sasterawan gitu!!

move on..



skang ni aku dok mengidam nak iphone 4s. wah kauuuu. mengidam nak yang paling canggih aje! bio le, alang alang nak beli iphone, beli le yg paling latest, tak ke gitu?? *wak luu



kalau bukan iphone pon, mungkin blackberry 9900. tapi aku rase aku tak sesuai pakai blackberry. tapi kalau dah di offer, tak menjadi sebarang masalah.

ok next is, i want a DSLR.

then maybe i want a converse sneakers, or a puma sneakers. tadi cenghitenye, aku pergi midvalley dengan aisyah. sesak tak sesak hang jangan persoalkan. dah macam gaya jemaah haji menunaikan haji pon ada dekat mid valley tu. mungkin kurang sikit la, aku hiperbola lebih. hahahahaha. pastu, kitorang dalam misi nak mencari sportshoes untuk aisyah. duit yg dibekalkan hanya RM200. mula mula aku yakin, mesti boleh jumpa punya sportshoes RM200 kebawah sebab sekarang kan sale krismasu. rupa rupanya, meleset skali sangkaan aku. semua kasut nak RM229 keatas aje!
WOWOWOWOW sexxayyy!!!


time dok cari kasut ade laa jumpa kasut puma yang bergaya. fuuhh kaler kuning+hijau. meletops you. serat lebih harganya. jadi kami hanya melihat dan mengaguminya dari jauh sahaja. sobs.
lebih kurang kayak gini sepatunyaa, cumanya yg tadi lebih indah.


so santa, grant one of my wishes please. thankyou.


No comments: