09 November 2011

Aku telah di diagnose

come to me babyy~ ulalalalaaa


Baru baru ini, aku telah disahkan menghidap GASTRIC. tolong jangan bersimpati. tolong. jangan panic, ianya tdaklah seserius mana. percayalah. sebarang sumbangan yang ingin dihulurkan boleh lah menyalurkan wang anda ke akaun bank aku. tapi sebolehnya aku tak mau menyusahkan korang semua. nak datang melawat pon usah lah. sekali lagi, aku tak mau menyusahkan korang semua.



PUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA




pueh dapat berlakon meski di alam maya. kan selama ni aku ada merungut, dekat tah sapa2 tah, yang aku macam sakit dada. aku ingat kan sakit jantung seryes! aku ingatkan aku menghidap lemah jantung gara gara kopi. dekat samura laa aku belajar minum kopi, demi nak stay up. bukan stay up time malam. BUKAN AIHH. nak stay up masa pagi le, kat kelas. hasilnya aku tak pernah tido dalam kelas. syabbaass betteh!!! kohkohkoh.

kadang kadang aku dileter oleh kawan kawan sekelas. dema mendakwa, aku kerap sangat minum minuman berkaffein. choiii itukan sunnah! itulah kome, tak baca al-islam. tapi dorang bidas balik. kaw kaw punya. katanya, yang nabi minum tu kopi lain, ni nescafe, dah laa yahudi pastu plak dalam nescafe ni macam macam bahan dah campur. tak macam yang nabi minum dulu. cehh, memandai je dorg ni, macam le konpem sangat nabi muhammad minum kopi ape. aku tetap minum, sukehati korang laa nak kata ape, asal aku bahagia. KAHKAHKAH (PENUH RIAK) sampai laa satu hari ni aku sakit dada. aku pikir, "hoh ini lah balasannya!!"

baru-baru ni penyakit tu datang lagi (ala2 tora datang lagi) dan aku nggak bisa belajar! dah laa nk dekat pspm. lepas 2 hari menderite aku pon pergi lah ke klinik. setelah itu, baru aku ketahui...

hakikat yang nyata....

dun dun duuuuuunnn....



oh guise, this is the link that i posted about the pain in the chest thingy.

2 comments:

Nur Hidayah said...

stazel bak mai no akaun bank,pemurah la katakan ;p

Stazel // Fieq said...

hii shyries~~
ni dy nom akaun nye 2419XXXXXXX
eceeehhh hahahaha