21 August 2011

Wa dan Bazaar


Bazaar kat Bangi nih memang sangat bagus. makanan banyak TAK TERKATA dan berbilang bilang jenis! kene rancang elok elok nak pembelian makanan untuk berbuka. bukan apa, nnt tak sempat nak merasa semua! MUUAHAHAAHAHHAAHAHA!!!

ye la, bila kita dah plan baik baik, nanti pastinya hal pembaziran makanan dapat dielakkan? ya enggak? are you wif me? *tetiba -.-''

hari ini aje, aku dah tibai nasi lemak ayam rempah satu dan air tembikai. you see? no leftover food! itu yang kita mahukan!!! esok plak aku plan nak jamah murtabak satu. murtabak kat sini nmpk sedap berbanding dengan murtabak kat kedah. ada beza weh, kedah punye dy dah siapkan dah inti murtabak tu dalam bentuk petak2 macam kek. pastu dy tinggal balut dengan lapisan nipis je. kalau kat sini punya, dy buat satu persatu.

gambar sekadar hiasan.

tapi forsho lah bukan setakat murtabak saje. mesti disertai dengan makanan berat. itu yg aku dan mama plan nk makan kat resto afterwards tu. ape function aku pi cite mendalah ni? haiyooo. jom dengo lagu yuna. jom jom!


2 comments:

z a z a said...

lain beno skg ni yuna pake tudung. ape kehe nye

Stazel // Fieq said...

tahu takpe. i lost my respect for her (a lil bit)