10 September 2014

Baru nak adapt

Sekarang dah pukul 12.21 menurut laptop aku ni. dan aku masih lagi segar bugar akibat overdose tidur siang tadi. I dont know why I kept doze off when I should be studying. maybe I am that type of person who cant study in a broad daylight. bukak buku je tak lama lepas tu sadaqallahulazim. ini lah yang terjadi bila hari cuti, atau kelas takde. tu lah sebab nya aku tak suka berada di rumah kalau dah pasang niat nak study pada hari tu, sepatutnya.

Sekarang juga, dah masuk case CVS yang kedua. tajuk arrhythmia. aku fikir aku akan suka system kali ni, tapi macam tidak. hahaha. mungkin lah kan, sebab kurang tutor kot, so aku macam tak dapat nak grab lagi physiology. bukan sahaja physiology, malah anatomy dan histology pon aku tak study lagi. haritu masa explain dekat tutor tak ambil port sangat sebab sakit perut.

Sekarang juga aku makin malas nak jogging. ya Allah tak tahu laaaa kenapa. aku susah sangat nak bangun dengan cergas masa pagi dan nak bersiap siap untuk nak jogging. apesal eh. aku tak nak lah meninggalkan habit yang baik tu. aku kena kuat melawan godaan nafsu. tapi kalau nak di back up kan sebab aku tak jogging ni, salah satu nya ialah aku baru baik dari food poisoning, so macam tak berapa nak sihat sangat.. kihkih

Apa lagi eh...

Oh, tadi baru buat kuih raya. cornflakes madu. I know, I am a tad bit late making biskut raya when it is not even syawal anymore, but I really want to do it. and I did it.

Oklah aku rasa takat ni je kot. kena sambung study balik nih. kang berhenti lama dah susah nak start balik.

No comments: