24 May 2014

Minggu Exam

Asal minggu exam baru nak updatekan. tahape hape lah. idk tapi sekarang ni aku sangat busy. aku update ni pon atas sebab tak nak miss satu entry untuk bulan ni sebab bulan may aku tak post apa-apa pon.

Mama, kakak and ecah dekat oversea jalan jalan. i just hope they did not forget to buy the stuff i asked them to. balik malaysia nanti nak tuntut dekat mama jalan jalan jugak lah. kalau boleh nak pergi dekat tempat yang ada architecture cantik. dan selamat, ofcourse. aku sangat menghargai architecture. mungkin sbb tulah dulu aku nak jadi architect cuma sebab aku tak ambik bidang LK/TK sebab tu aku tak meneruskn cita cita aku yang tu.

Korang, doakan exam aku untuk sem 4 ni eh :) nak naik ke tahun 3 dah. lepas tu cuma setahun je lagi tinggal dekat bandung.

ermm tu je kot. daaa

No comments: