14 June 2013

Thinking of buying new shoes

tu je apa yang nak aku cakap kan sebenarnya. cukup sekadar title. tapi seperti biasa, aku biarkan jari aku mengarang. tudia aih...

kasut raya aku last year apa eh? asal aku tak ingat? ape ape pon, raya dah nak dekat kan (choih, ramadhan pon tak datang lagi kot ye pon), so aku terfikir untuk membeli kasut raya. lagipun, lepas habis exam ni mesti nak jalan jalan shopping punye, jadi boleh la angkat kasut satu!! yeah

aku terfikir untuk beli wedges. bagi aku wedges ni stabil sikit, kurang rasa gayatnye. lagipon dy macam kukuh sikit la sebab surface area dy luas. idok ke gitu?~ *gaya usop wilca

antara model yang aku nak ialah dari brand hush puppies, tapi seperti yang kite semua maklum lah kan, hal itu mustahil le buat aku atas faktor kewangan. duit rumah pon dah same harge ngan kasut dah aku rase, tah tah lebih. kasut hush puppies mau nye RM3++, tak sesuai untuk student kannn. tapi itu lain la kalau pemberian dari orang (kalau boleh aku dah tag mama kat sini. lalalaa~).

ape ape pon, aku nak tunjuk design yang aku nak! walaupun nnt tak dapat hush puppies, dapat yang lebih kurang macam ni pon ok whaaaaat



ahh so nice...

No comments: