10 June 2011

Bosan dan punya masa yang banyak untuk dibazirkan?

BUAT LAH BENTO!!

chotto matte, do you know what is bento? Bento is a home made packed meal. although bento are readily available in many places such as bento shops, department stores and many more, it is still common for Japanese homemakers to spend time and energy for their spouse, child or themselves producing a carefully prepared lunch box.

ape function anjing tu wehhh!!! HAHA


ni bento yg biasa je, ada yang lagi cun melecun. sat na aku share kat kome.


aww pwetty!



meriah bebenor!



aku pikir, nnt bila aku dah dewasa dan punya anak anak kecil yang sudah bersekolah (poyo benar itu! HAHA) aku nak buat bekal mcm dalam foto foto ni! wahh mesti anak anak orang lain mencemburui bekal makan yang aku sediakan! HAHAHAHAHAHA BAJET!!!

kalau wa bikin untuk diri wa sendiri jadi bahan lawak laa wa sampai tua.

2 comments:

z a z a said...

nya! kmu dah try ke buat bento? kite dah try buat sushi cantik2, tp kene ade kesabaran yg tinggi + mmg lamo gilio.. heeee.

Salam ziarah dr zaza.
Sayangggggggggggg nya!

Stazel // Fieq said...

kte belum buat lagi! tapi kte tringin bebenar nak buat sosej octopus tu!! comel sgt!! ya syg kamu juga! :)